EVERY CAN COUNTS Design Motion

In de zomer van 2020 worden de burgers vrijgelaten van een aantal harde beperkingen van de gezondheidscrisis. Iedereen heeft het over de wereld van morgen, die zal moeten worden overdenken. Every Can Counts, opgericht op initiatief van de aluminiumindustrie, wil deze denkoefening begeleiden door een campagne op sociale netwerken te lanceren rond 5 thema's: Re-Think - Re-Find - Re-Invent - Re-Cycle - Re-Start.

HEADER ontwikkelt de campagne op sociale media. Hier de geanimeerde versie in motion design. De campagne op Instagram en Facebook zal een grote impact hebben en het verkeer naar de website Every Can Counts stimuleren. Het succes ervan ligt in het vermogen om in te spelen op de mindset van het publiek. In dit opzicht kan het worden beschouwd als een maatschappelijke campagne.

Deze campagne werd ook in Nederland vanuit Belgiƫ aangepast.

Zie ook de website van Every Can Counts: https://everycancounts.eu

Every Can Counts op sociale media: https://www.facebook.com/EveryCanCountsBenelux

Filmbestand
Filmbestand
Filmbestand
Filmbestand
Filmbestand

Dit pagina delen