Zowel in B2B als B2C wordt inbound marketing (of pull-strategie) gesmaakt omwille van zijn niet-intrusieve karakter. De actieve consument kan het merk en haar producten ontdekken door aantrekkelijke en pertinente content te beleven. De verwachtingen van de actieve consument worden voldaan door het brengen van nuttige informatie of het advies van experten. Deze aanpak sluit niet uit dat de communicatie geen mooi design of aantrekkelijke tone of voice met humor, entertainment, ... mag hebben.
Serie-telling HEADER
Interne of externe communicatie bereikt haar publiek door zin te geven. Het gaat over het waarom, eerder dan over het wat. Know-why in plaats van know-how.
UX App Conception
UX staat voor User eXperience of gebruikerservaring. Iedereen heeft het al ’s meegemaakt: een microgolfoven met een bedieningspaneel dat meer weg heeft van de cockpit van een Airbus A320. Of dat pijnlijk snijdende gevoel als je te lang een zware plastic boodschappenzak moet dragen. Als het gebruik van een product frustratie of ongemak bij de gebruiker veroorzaakt, dan spreken we van een slechte user experience.
Header-com blog mobile promotion
Social media zijn overal en sneller dan ooit toegankelijk. Tegenwoordig kan je zelfs onbeperkt gratis surfen op social media. De opkomst van formules zoals ‘Mobilus’ van Proximus (onbeperkte data voor je favoriete app) zal de trafiek op deze media alleen maar boosten.     
Header-com blog coaching
Vergeet sturend of autoritair management. Participeren is de boodschap! Coachingtechnieken worden meer en meer gebruikt en nemen een essentiële plaats in de bedrijfscultuur in. Door het individu te valoriseren, bereikt u positieve resultaten en een eenvoudiger teammanagement.
Header-com blog Digitalisering
Is uw website een technologisch hoogstandje? Prima! Maar hebt u er al eens bij stilgestaan dat die moderne technologie zich niet beperkt tot één enkel support? Digitalisering heeft betrekking op heel uw bedrijf! 
header-com blog Social media
Social media overstijgen ruimschoots alle andere supports en webmedia in termen van visibiliteit. Facebook is meer en meer een absolute must, terwijl alternatieven als Instagram, Twitter en LinkedIn worstelen.
blog header-com storytelling
Marketingcommunicatie valt nog het best zo te definiëren: een boodschap overbrengen naar een doelgroep, om een bepaald doel te bereiken. Er bestaan een heleboel technieken om uw gesprekspartner te sensibiliseren. Storytelling is er één van.
 De corporate communicatiesites:  de Belgische achterstand op Europa groeit
Dankzij verschillende studies weten we waar we staan op het vlak van digitalisering van ondernemingen. Hier gaan we dieper in op de corporate communicatie van ondernemingen. 
Uw site optimaliseren voor mobiel: een dedicated of een responsive site?
Steeds meer surfers bezoeken een website met hun smartphone. Het is dus cruciaal om uw site aan te passen voor kleine schermen. Dit zijn enkele methodes waarmee u de overgang naar mobiel niet kan verknoeien

Pagina's