Blog

Groene marketing is een marketingstrategie die erop gericht is milieuvriendelijke en duurzame producten of diensten te promoten. Deze benadering wordt steeds populairder bij bedrijven die de groeiende bezorgdheid van consumenten over milieukwesties willen aanpakken. Dit is de eerlijke definitie die Chat GPT ons geeft😉

Lees meer

Employer branding bestaat uit het werken aan de aantrekkelijkheid van het merk om toekomstige kandidaten aan te trekken. Het merk moet communiceren in een ander register dan dat van het verkopen van zijn producten of diensten. Dit type communicatie sluit natuurlijk dichtbij de "Corporate" actie aan.

Lees meer

Ontdek hier onze nieuwe website.

Het wil een evolutie zijn van ons aanbod, in permanente beweging. Digitaal is een verplichting!

Lees meer

Video is essentieel om uw webcommunicatie te dynamiseren.

Of het nu op uw website is of ter illustratie van uw communicatie op sociale netwerken.

 

Wat voor soort video? Welke lengte? Shooting? Stock imges? Studioanimatie?

 

Lees meer

In het tijdperk van internet, 3D-films en virtual reality zou men kunnen denken dat radio een verouderd medium is, maar ....

De bijzonderheid van radio is dat er geen beeld is.

En minder beeld is meer!

Lees meer

Inleiding :

HEADER interviewde een dertigtal senior managementteam, voornamelijk CEO's, marketing- en communicatiemanagers en uiteraard ook digitale business managers.

Lees meer

Het berekend risico maakt integraal deel uit van onze hedendaagse samenleving.

 

Overal is de "zero tolerance" norm het doel. Sport, politiemissies, militairen, verkeersongevallen, ... De fataliteit van het ongeval met lichamelijk letsel of de dood tot gevolg wordt niet langer aanvaard. 

 

Lees meer

De systemen die ons in staat stellen om vergaderingen te houden floreren op onze schermen: van What's App tot Teams, tot Zoom en eveneens alle versies van Skype. Iedereen is blij dat hij in deze toch ietwat bijzondere periode samen bijeenkomsten heeft kunnen houden, presentaties en informatie heeft kunnen delen. De communicatie en de uitwisselingen zijn behouden gebleven. 

 

Lees meer

De vitrine is een punt van aandacht voor sommige bedrijven. Voor anderen zal het de omvang van de catalogus zijn of de beschikbaarheid van voorraad in de winkels. 

 

Veel bedrijven hebben zich dit gerealiseerd: een e-commerce of een marktplaats zou hebben toegestaan hun activiteit volledig of gedeeltelijk verder te kunnen zetten tijdens deze "ongekende" periode van onze hedendaagse geschiedenis. 

 

Lees meer

r
Meura is de wereldleider in biervaten... in het land van bier.
Als zodanig innoveert de Henegouwse firma elke dag in nieuwe productieprocessen om de recepten te ondersteunen die hun klanten voorstellen, of het nu grote brouwgroepen of ambachtelijke brouwerijen zijn.

Net zoals bij veel industriëlen wordt digitale communicatie in een B2B-universum vaak vergeten.

Lees meer