Digital /

Zowel in B2B als B2C wordt inbound marketing (of pull-strategie) gesmaakt omwille van zijn niet-intrusieve karakter. De actieve consument kan het merk en haar producten ontdekken door aantrekkelijke en pertinente content te beleven. De verwachtingen van de actieve consument worden voldaan door het brengen van nuttige informatie of het advies van experten. Deze aanpak sluit niet uit dat de communicatie geen mooi design of aantrekkelijke tone of voice met humor, entertainment, ... mag hebben.
Serie-telling HEADER
Interne of externe communicatie bereikt haar publiek door zin te geven. Het gaat over het waarom, eerder dan over het wat. Know-why in plaats van know-how.
UX App Conception
UX staat voor User eXperience of gebruikerservaring. Iedereen heeft het al ’s meegemaakt: een microgolfoven met een bedieningspaneel dat meer weg heeft van de cockpit van een Airbus A320. Of dat pijnlijk snijdende gevoel als je te lang een zware plastic boodschappenzak moet dragen. Als het gebruik van een product frustratie of ongemak bij de gebruiker veroorzaakt, dan spreken we van een slechte user experience.
Header-com blog mobile promotion
Social media zijn overal en sneller dan ooit toegankelijk. Tegenwoordig kan je zelfs onbeperkt gratis surfen op social media. De opkomst van formules zoals ‘Mobilus’ van Proximus (onbeperkte data voor je favoriete app) zal de trafiek op deze media alleen maar boosten.     
Uw site optimaliseren voor mobiel: een dedicated of een responsive site?
Steeds meer surfers bezoeken een website met hun smartphone. Het is dus cruciaal om uw site aan te passen voor kleine schermen. Dit zijn enkele methodes waarmee u de overgang naar mobiel niet kan verknoeien
Apps voor een sterkere bedrijfscultuur
E-mails, intranet, telefoon… een bedrijf heeft veel manieren om te communiceren. Denk voor het versterken van uw bedrijfscultuur zeker ook aan de app! Een app is een rasechte communicatie- en bedrijfsbeheertool, die de interne organisatie vereenvoudigt.