HEADER nieuwe website

Soms moet je de sprong gewoon wagen

digital

Ontdek hier onze nieuwe website.

Het wil een evolutie zijn van ons aanbod, in permanente beweging. Digitaal is een verplichting!

- Ons aanbod van digitale communicatie wordt beter uitgelegd: hier

- Onze applicaties voor de digitale transformatie van de onderneming zijn talrijker en meer gediversifieerd: hier

- Ten slotte is het design van de site meer verfijnd, meer visueel voor een betere presentatie van onze prestaties, te ontdekken in onze portfolio: hier

Wij hebben zelf kunnen ervaren wat onze klanten moeten initiëren wanneer zij besluiten een nieuw website-project op te starten.

De aanpak is om de inhoud die u wilt communiceren nooit los te koppelen van de digitale positionering op Google.  Een search-audit stelt u in staat uw markt, uw concurrenten en daarbuiten de zoekwoorden en zoekopdrachten van internetgebruikers te identificeren.

Deze beschouwing over de digitale positionering zal gevolgen hebben voor: architectuur, aantal pagina's, gedetailleerde inhoud. Te verdubbelen of te verdrievoudigen, afhankelijk van de vereiste talen.

Tabellen met al uw SEO-werk worden opgesteld voordat er technische besprekingen plaatsvinden. Zij omvatten de technische en semantische nomenclatuur van SEO: Titel, Meta Description, H Title, OG (Open Graph). Van daaruit zal de architectuur van uw site vanzelf vorm krijgen. Ontdek hier onze ontwikkelingsaanpak op vijf niveaus.

Wat u anderen aanbeveelt, op uzelf toepassen is de beste oefening om de relevantie van uw advies te meten.

Aan het eind van de weg staat de overtuiging dat de ontwikkeling van een bedrijfswebsite vooral een strategie en een actieplan is om het bedrijf, zijn producten en zijn diensten op zijn markt te positioneren. Een tool als de B.A.S. kan een kader voor deze bezinning bieden. Ontdek het hier.

Tenslotte, is dit niet de essentie van marketing?


Useful links

Dit pagina delen