Uw bedrijf is uniek, het verdient een digitaal project op maat

Digitale transformatie

Pro partner van een
succesvolle digitale
transformatie

Carmeuse

Het beheer van een bedrijf is complex. Een uitgelicht management zal de ambitie hebben om zich te voorzien van digitale tools om de managementtaken te optimaliseren. De administratie oriënteert zich richting hulpsoftware: de ERP’s.

Komen deze softwarepakketten echt overeen met uw verwachtingen en vooral die van uw medewerkers? Hebben zij hun doelstelling om de administratieve lasten te verlichten vervuld?  Vereist hun gestandaardiseerde werkwijze niet het aanpassen aan hun proces eerder dan het openstellen aan dat van uw bedrijf? Dekken zij de behoeften van al uw strategische afdelingen?

Elk bedrijf heeft haar eigen universum, met haar eigen codes, gewoonten, doelstellingen en waarden, wat het uniek maakt! Elk van hen verdient een beheer op haar maat, en op maat gemaakt!

Ervaar een digitaal instrument als facilitator in het beheer van taken, waardoor een betere interne communicatie in het bedrijf mogelijk is en dat in dienst staat van een HR-beleid gericht op het welzijn van medewerkers.

De woorden die van toepassing zijn:

User friendly

Data collection

Reporting

Efficiency

Twee benaderingen volgens de behoeften die samen worden geïdentificeerd:

  • Het gebruik van een STANDAARD online oplossing, Cloud gebaseerd met customization
  • De ontwikkeling van een digitaal platform en op maat gemaakte diensten (Turn Key)

In beide gevallen, zal de gekozen oplossing winstgevender en goedkoper zijn op het einde dan een off-the-shelf oplossing.

De op maat ontwikkelde digitale platforms door HEADER hebben een andere ambitie voor ogen, namelijk het voorstellen van het concept ESP: Enterprise Success Planner.

De functionaliteiten die door HEADER worden ontwikkeld zijn à la carte: wij kiezen en creëren hen samen met u om perfect aan uw verwachtingen te voldoen.

Zij bieden u:

  • Een “one stop shop” kant-en-klare oplossing, waarbij alle gewenste functionaliteiten gegroepeerd worden voor bijvoorbeeld één afdeling: taken, actoren, rapportering,
  • Een moduleerbaar karakter voor het integreren of wijzigen van de functionaliteiten
  • De integratie van een bestaand of opnieuw uit te vinden werkproces
  • Interne communicatiemiddelen die video en het delen van ervaringen integreren
  • Een valoriserende UX "gebruikerservaring", gedragen door een design dat het gebruik stimuleert, dat eventueel kan reageren op basis van de behoeften (responsive Design)

Portfolio