digitale transformatie

Task management

De organisatie van taken en werk
online
op afstand, in
real time

Task management

Het combineren van een teamplanning van verkoopmedewerkers met een beheer van repetitieve of op maat gemaakte taken is een structurele behoefte voor bedrijven die werken met een netwerk van verkooppunten, al dan niet geïntegreerd.

task management

De ESP: Enterprise Succes Planner webtools bieden een nieuwe dimensie dankzij een volledig op maat gemaakte configuratie:

  • De team- en webplatformbeheerder maakt takenlijsten die gedupliceerd kunnen worden en individueel aan teamleden kunnen worden toegewezen.
  • Een segmentatie maakt het mogelijk om verschillende niveaus van taken te creëren en te herkennen: een rondleiding, een bezoek gekoppeld aan een evenement in een verkooppunt, een noodsituatie, ...
  • Elk teamlid krijgt zijn taken gekoppeld aan één of meerdere winkels in een "opdrachtenmand". Tenzij het om specifieke instructies gaat, plant hij het moment van zijn bezoek zelf in het digitale hulpmiddel.
  • Aan een taak kan een indicatieve tijd worden verbonden indien de productiviteit moet worden gehandhaafd.
  • Het ecosysteem bestaande uit de manager, de winkelmanager en de teamleider wordt automatisch verwittigd zodra het bezoek is gepland.
  • Eénmaal het bezoek afgerond, vinkt de werknemer de voltooide taken af en maakt hij eventuele opmerkingen in een tekstblok die bij de "opdracht" horen.
  • De meeteenheid is precies "de opdracht" waarrond iedereen kan interageren om opmerkingen te maken, een goedkeuring te geven, te (her)plannen).
  • Opdrachten die wegens onvoorziene omstandigheden (bv. ziekte) niet worden uitgevoerd, worden automatisch aan andere teamleden toegekend.
  • Aan het digitale hulpmiddel zijn meerdere verslagen gekoppeld.

Dit type platform kan worden gekoppeld aan een "bibliotheek" van visuals, PDF-documenten en video's ter ondersteuning van de taken van het verkooppersoneel. In alle gevallen wordt het de kern van de activiteit van een heel team en creëert het een werkdynamiek met elke deelnemer, of het nu op de weg is, in het verkooppunt of ter ondersteuning van het hoofdkantoor van de onderneming.