De ideale architectuur
voor een verrijkte webervaring
De "verrijkte" webervaring op 5 niveaus
Niveau 1 « SEO gericht technologie »
- Maakt alle combinaties van goede prestaties mogelijk: sitemap, identificatie van pagina's en trefwoorden, URL opbouw, titels, meta description, ... + SEO gemakkelijk te beheren (bv Drupal9)
Niveau 2 SEO (+ SEA optie)
- Het opbouwen van SEO parallel aan de ontwikkeling van de site
- Niveau 1 & 2 zijn met elkaar verweven in de denking
Niveau 3 « Responsieve ervaring »
- Het algemene ontwerp van de site wordt eerst bestudeerd in Responsive
- Een succesvolle User Experience op mobiel is een troef om onze prestatiedoelstellingen te halen (meer dan 50% van het internetverkeer verloopt via mobiel)
Niveau 4 « Leads genereren »
- Integratie van instrumenten om de internetgebruiker te vangen en hem in een lead om te zetten: chatbox, dynamische formulieren, white paper, enz.
- Trek de aandacht, stimuleer retentie en leid tot transformatie door middel van creatieve hefbomen: design, video's, foto's, aantrekkelijke inhoud, intuïtieve navigatie, enz.
Niveau 5 « Re-Marketing & Social Media »
- Upstream van het sitebezoek: sociale netwerken maken precieze targeting, creativiteit en stimulering mogelijk (web linking)
- Downstream: dankzij re-marketingtechnieken, om het contact te verlengen